Commercieel telefoneren / zakelijk bellen

____________________________________________________________________________________________________ ------------------------------------------------------------------------   Zakelijk bellen is een activiteit die niet favoriet is. Dit terwijl telefonisch contact is een van de meest effectieve en efficiënte 1-op-1 communicatievormen. Telefoongesprekken met klanten zijn namelijk erg waardevol, altijd!   Veel ondernemers en medewerkers vinden het spannend en staan bol van de belemmerende overtuigingen ( "Hij zit niet op mij te wachten, ik stoor de ander vast").   Maar als je nu eens bedenkt wat goede telefoongesprekken je bedrijf kunnen opleveren…   Misschien toch de moeite waard om je er eens in te verdiepen   Doel en resultaat van de training  

  • Een beller is sneller - maak daar gebruik van.
  • Kennis en vaardigheden van telefonisch acquireren
  • Je kunt ontspannen een gesprek openen.
  • Moeiteloos pitchen en je bedrijf presenteren
  • Je kunt omgaan met weerstanden van jezelf en de klant .  
  • Als je je persoonlijkheid wil inzetten ipv verkooptrucjes te gebruiken.  
  • In 1 dag word je opgeleid om succesvol te kunnen telefoneren. De groep is maximaal 6 personen.
  Duur van de training De training is heel praktijkgericht zodat je de volgende dag meteen aan de slag kunt.   Als je jouw bel-vaardigheid een boost wil geven. En meer resultaat wil halen uit telefonische verkoopgesprek.   Trainers/ locatie/ lunch Zie al aanwezige content   Programma:  
  • Het belang van een positieve mindset
  • Wat is je salespitch
  • Kan ik mij onderscheiden
  • Waar kan ik de verbinding maken met de klant zonder een belscript op te lezen.
  • Welke vragen kan ik stellen en welke informatie heb ik nodig.
  • Welke keywords moet je paraat hebben
  • Hoe achterhaal ik de behoefte van de klant
  • Hoe ga ik om met bezwaren
  • Oefenen, niet alleen het gesprek maar ook je stem en houding (heel belangrijk)

Zakelijk bellen is een activiteit die niet favoriet is. Dit terwijl telefonisch contact is een van de meest effectieve en efficiënte 1-op-1 communicatievormen. Telefoongesprekken met klanten zijn namelijk erg waardevol, altijd!

 

Veel ondernemers en medewerkers vinden het spannend en staan bol van de belemmerende overtuigingen ( “Hij zit niet op mij te wachten, ik stoor de ander vast”).

 

Maar als je nu eens bedenkt wat goede telefoongesprekken je bedrijf kunnen opleveren…

Misschien toch de moeite waard om je er eens in te verdiepen

 

Kernwoorden van deze training

  • Een beller is sneller – maak daar gebruik van.
  • Kennis en vaardigheden van telefonisch acquireren
  • Je kunt ontspannen een gesprek openen.
  • Moeiteloos pitchen en je bedrijf presenteren
  • Je kunt omgaan met weerstanden van jezelf en de klant .  
  • Als je je persoonlijkheid wil inzetten ipv verkooptrucjes te gebruiken.  
  • In 1 dag word je opgeleid om succesvol te kunnen telefoneren. De groep is maximaal 6 personen.

De training is heel praktijkgericht zodat je de volgende dag meteen aan de slag kunt.

Als je jouw bel-vaardigheid een boost wil geven. En meer resultaat wil halen uit telefonische verkoopgesprek.

 

Werkwijze

In een training van Bekensteyn Training & Coaching bepaalt de opdrachtgever in overleg met onze professional welke vaardigheden in de training worden behandeld. Bij het ontwerpen van de training wordt rekening gehouden met de dagelijkse praktijk; de context waarbinnen een afdeling of de organisatie acteert.

 

Bij Bekensteyn staat de meetbaarheid van resultaten hoog in het vaandel. Daarom is het – na afloop van een training of traject – mogelijk onderzoek te doen naar uiteindelijke resultaatgerichtheid middels een follow-up.

 

Duur

De training beslaat 1 dag, er kan ook gekozen worden voor 2 aparte dagdelen.

 

Trainers

De trainers van Bekensteyn Training & Coaching zijn allen gekwalificeerd en hebben als trainer/coach inmiddels een ruime ervaring opgebouwd op het gebied van gedrag, communicatie en persoonlijke effectiviteit. In de trainingen bieden zij een evenwichtige mix van theorie en praktijk aan. Daarnaast zijn zij als coach in staat het beste uit mensen naar boven te halen.

 

Locatie

Een training van Bekensteyn kan in-company of op een externe trainingslocatie worden uitgevoerd.

Ook is het mogelijk de training in onze eigen trainingsruimte te laten plaatsvinden, in het pand van Bekensteyn aan de Dorpstraat in Veldhoven.

 

lunch/koffie-thee

Tijdens de training wordt gezorgd voor koffie/thee of frisdrank. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Ook is het mogelijk om op onze locatie rond het middaguur gebruik te maken van een door ons verzorgde lunch.

 

Phone-2

 

PROGRAMMA

  • Het belang van een positieve mindset
  • Wat is je salespitch
  • Kan ik mij onderscheiden
  • Waar kan ik de verbinding maken met de klant zonder een belscript op te lezen.
  • Welke vragen kan ik stellen en welke informatie heb ik nodig.
  • Welke keywords moet je paraat hebben
  • Hoe achterhaal ik de behoefte van de klant
  • Hoe ga ik om met bezwaren
  • Oefenen, niet alleen het gesprek maar ook je stem en houding (heel belangrijk)
CONTACT INSCHRIJVEN

Duur

1 dag (of twee aparte dagdelen)

Tijd

Altijd in overleg met de opdrachtgever

Locatie

Kan zowel op onze locatie als incompany

Kosten

€ 1.160

CONTACT & SERVICE

TEL 040-76 000 65

info@bekensteyn.nl
naam
e-mail
tel